Opšte je poznato da IKEA ima veoma kreativne ideje kada je reč o dizajniranju nameštaja, ali i u drugim aspektima svog poslovanja. Kao član kluba IKEA Familly dosta stvari možete kupiti na popustu, ali šta se dešava kada dođe do toga da je za popust potrebno da uradite test i dokažete svoje „prvo“ ili „drugo“ stanje.
IKEA i švedska agencija Åkestam Holst kreirali su reklamni material koji funkcioniše po principu testa za trudnoću, a prvi put je objavljen u jednom ženskom švedskom magazinu. Naime stranica na prvi pogled izgleda kao i svaka druga na kojoj stoji reklama za Sundvick krevetac za bebe.
Da bi kreirali ovu interaktivnu reklamu tim dizajnera je radio u saradnji sa kompanijom Mercene Labs. Polazna tačka istraživanja je bila kako iskoristiti osobinu testova za trudnoću, koji pod uticajem hormona hCG menjaju boju u odnosu na to da li je rezultat pozitivan ili negativan. Tokom perioda od četiri meseca, tim dizajnera i naučnika radio je na unapređenju ove standardne metode kako bi dobili ispravan test na štampanom reklamnom materijalu.
“Mercen Labaratorija iskoristila je svoje dugogodišnje iskustvo u razvoju aktivnih supstanci u oblasti mikrofluidike i medicinske dijagnostike”, objašnjava studio.
“Pažljivo odabrani materijali, zajedno sa kontrolisanim kapilarnim protokom, bili su ključni za uspeh ovog projekta.”
Kao rezultat smo dobili da se nakon upotrebe testa na stranici pojavi nova cena sa popustom koja prethodno nije postojala.
Ovo nije prvi put da nas je IKEA iznenadila na duhovit način svojom reklamnom kampanjom. Naime, u 2017. godini kompanija je objavila vodič za prepoznavanje razlika između dizajna svojih torbi za kupovinu i dizajna torbe modne kuće Balenciaga, koja je kopirala njihov proizvod i prodala ga znatno skuplje. Takođe su nas iznenadili kada su sastavili uputsvo za upotrebu kako napraviti ogrtač Noćne straže iz serijala Igra prestola od njihovog tepiha.
Da li će i kada ova reklama stići u Srbiju videćemo, ali svakako verujemo da će IKEA i nas iznenaditi u nekom trenutku.
Be First to Comment