Tapioka je žbun koji raste u Južnoj Americi, Zapadnoj Indiji i drugim krajevima sa tropskom klimom. Tapioka se takođe naziva i skrob ekstraktovan iz korena ove biljke, od koga se mogu praviti razna jela.
U Brazilu se tapioka koristi umesto brašna, ali i kao glavni sastojak kremova, pudinga i slično. Ova namernica je veoma popularna u pripremi brze hrane, pa se tako šetajući ulicama Rio de Žaneira možete iznenaditi različitim varijantama ove ukusne poslastice. Jedan mladi Brazilac je iskoristio priliku i otvorio radnju baš sa ovim specijalitetima.S obzirom da je biznis započeo veoma skromno u jednom pokretnom kiosku, kamiončetu, njegov zahtev za izgled buduće „nepokretne prodavnice” bio je lak; jeftin i jednostavan projekat, koji će delovati pomalo rustično i „sirovo”, a uklapati se u gradsku urbanu scenu ulica Rio de Žaneira.
„Verujemo da je moguće biti inovativan i kreativan i time poboljšati kvalitet komercijalnih objekata, uprkos manjku investicija”, izjavili su kreatori ovog interesantnog rešenja.
Od starta se znalo da će osnova biti obična, nenapadna, čista i jasna, a za kolorit su tokom razrade projekta odabrane prirodne nijasne boje peska, slame i drveta. Sa ovakvim konceptom, svaki element enterijera igra bitnu ulogu u utisku koji će ostaviti na posetioca.
Jednostavnost stolarije i njena klasična obrada, pojačavaju doživljaj domaćinskog ambijenta i sugerišu da je proizvod koji se tu prodaje dobog kvaliteta. Pleteni lusteri, drvene police, upotreba papirnih kesa, slamnate lampe – sve su to delovi enterijera koji daju toplinu jedne ugostiteljske radnje koja prodaje brzu hranu.
„Kao i mnogi drugi naši projekti i ovaj se odlikuje rešenjem koje će učitini da jedan mali brend poput ovog postane prepoznatljiv, uprkos malom budžetu koji je bio na rapolaganju za njegovo kreiranje”, rekli su arhitekti.
Lepota ovog projekta je u tome što radnja deluje izuzetno pristupačno svojim jednostavnim i nenapadnim izgledom, za razliku od skupih enterijera sa jeftinim ili pak precenjenim proizvodima. Veoma bitan faktor u arhitekturi, kada su u pitanju komercijalni prostori, je da privuku i one nesigurnije i manje bogate klijente, koji neće biti preplašeni raskošem i sjajem jedne obične poslovnice, pekare ili kioska brze hrane.
Be First to Comment